Friday, April 02, 2004

Μια μέτρια μέρα στη δουλειά και ο supervisor φεύγει για παρατηρήσεις και μετά διακοπές. Καλά θα ήταν να έμενε αυτή τη περίοδο γιατί τα ερωτηματικά πολλά και ανακύπτουν συνέχεια. Θα πρέπει να δουλέψω μόνος όμως - δε γίνεται αλλιώς. Άλλωστε κάτι μου λέει ότι αυτές οι 3 βδομάδες θα περάσουν πολύ γρήγορα... Τουλάχιστον αύριο θα δουλέψω από το σπίτι και δε χρειάζεται το πηγαινέλα στο αστεροσκοπείο - έτσι για αλλάγη. Τσαντίστηκα πάντως σήμερα που μου δωσε διορθώσεις εν τάχει - καθόλου παράξενο που έχω κάποιες φορές την αίσθηση ότι διορθώνουμε τα ίδια και τα ίδια. Θα περάσω απλώς αυτές που απαιτούν λίγη δουλειά (να κάνω και ένα διάλειμμα από αυτό που κάνω τώρα) και θα ξαναπιάσω αυτά τα κεφάλαια αφού μου δώσουν οι άλλοι δύο συνεργάτες τα σχόλια τους - κάποια στιγμή την επόμενη βδομάδα υποθέτω. Κατά τα άλλα κολλήματος συνέχεια. Μου φαίνεται θα πρέπει να παρακάμψω το ερώτημα τεχνηέντως και ελαφρώς τσαπατσούλικα χάριν του να προχωρήσω επιτέλους.

Τα καλά νέα είναι ότι πήραμε εισιτήρια για το Γκλάστονμπέρι! Τα κακά είναι ότι συνειδητοποιώ πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός. 82 days, 6 hours, 48 minutes, and 49 seconds left until gates open for Glastonbury Festival 2004 με πληροφορεί η σελίδα. Τίποτα. Έχω πει μέχρι τότε να έχω τελειώσει κάτι που να παραδίδεται. Ζόρι.

Τι τρέξιμο πάντως και αυτό με το φεστιβάλ... Τα εισιτήρια εκδίδονται από τις 8 απόψε και παρά δέκα η σελίδα ήταν ήδη μπλοκαρισμένη. Το μοναδικό τηλέφωνο ήταν κατά τα φαινόμενα λάθος και ήταν στην εφευρετικότητα του καθενός να βρει εναλλακτικές λύσεις/γραμμές. Τελευταίες προβλέψεις λένε ότι ως τις 2 θα έχουν τελειώσει τα εισιτήρια. Δηλαδή 100.000(?) εισιτήρια σε 6 ώρες. Δε πρέπει να είναι μακριά από ρεκόρ Γκίνες αυτό... Σημειωτέον κόστος εισιτηρίου: 112GBP. Χώρια η μεταφορά εκεί, χώρια οι "προμήθειες"... Πολλά τα λεφτά, Άρη. Αξίζει όμως - σίγουρα.

Πάω να ξεκουραστώ - έχω πρωινό ξύπνημα αύριο.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home