Friday, March 31, 2006

Για όσο τα ρόδα

ΟΚ, όπως ο Διάφανος ήδη ξέρει, έχω ετοιμάσει το προσωπικό μου blog. Είναι ακόμα υπό κατασκευή (και φυσικά δεν πρόκειται να βγει ποτέ τελείως από αυτήν την κατάσταση), αλλά σε κάποιο βαθμό είναι έτοιμο: το blog. Όπως βλέπετε, είναι αρκετά παρόμοιας αισθητικής με το Μια Παρέα (δηλαδή μου αρέσει).

Εξήγηση για τον τίτλο του blog υπάρχει στο εναρκτήριο ποστ, ενώ, όπως θα δείτε, στη συνέχεια υπάρχουν αντεγραμμένα πολλά μου ποστ από το Μια Παρέα (ο Διάφανος δεν είχε κανένα πρόβλημα με αυτό). Τέλος, υπάρχει ήδη κι ένα καινούριο ποστ. Ελπίζω να με διαβάζετε καμιά φορά, ε, καλά μου φιλαράκια; :)

YΓ. Η "φιλοξενία" στο Μια Παρέα ήταν άψογη, όπως άλλωστε θα περίμενα από κάποιον με την καταγωγή. Η μετακίνηση έγινε απλώς για να έχω τον τελείως προσωπικό μου χώρο.
ΥΓ2. Τα κείμενα "Αποχωρισμοί" και "Η Υποψία" είναι αφιερωμένα αλλού, μην μπερδευτεί κανείς.

4 Comments:

Blogger void said...

Θα σε διαβάζουμε, θα σε σχολιάζουμε, μας ενδιαφέρεις όπου και αν είσαι.

Fri Mar 31, 11:52:00 AM 2006  
Blogger ggl said...

Κουζουλάθηκες ωρέ σύντεκνε; Για πού το'βαλες; Δε σου κάνει το σπιτικό μας; Πρέπει να στήσεις την βράκα σου αλλού, να αερίζεται με ξέχωρο αέρα;

Τεσπα καλορίζικο και θα σε επισκεπτόμαστε.

Fri Mar 31, 05:20:00 PM 2006  
Blogger Thrass said...

Thanks, guys. GGL, ναίσκε, ετσεί που θωρούσα το Διαμαντίδη να παίζει τους πήδαρους τσαι να μαζώνει τα ρημπάουντ, λόγησα, δεν κάμνω το δικό μου blog;

Διάφανε, "Πράσινες ασύμμετρες εστίες λόγου"; Καλό είναι, αλλά πού κι ως πού;

Sat Apr 01, 07:26:00 PM 2006  
Blogger Thrass said...

αλλά από πού κι ως πού;
ΟΚ, I got it.

Sun Apr 02, 01:06:00 AM 2006  

Post a Comment

<< Home