Tuesday, November 14, 2006

Τα παπάκια μια φορά... (και λοιπά δίκυκλα)

Από Δευτέρα ελεγχόμενη στάθμευση στην Αθήνα. Για πληροφορίες καλέστε τη γραμμή του Δημότη στο 195.

Πήρα και γω να ρωτήσω αν υπόκεινται στο νέο μέτρο και τα δίκυκλα. Μου είπαν "Τα δίκυκλα παρκάρουν ελεύθερα". Ωραία λέω, προφανώς όμως δε μπορούν να παρακάρουν στις θέσεις μόνιμων κατοίκων (πράσινες), ούτε στις θέσεις ειδικής χρήσης (κίτρινες). "Σωστά" μου απάντησε. Ρωτάω στη συνέχεια, μπορούν να παρακάρουν ελεύθερα στις θέσεις επισκεπτών (λευκές); "Όχι, με κανέναν τρόπο", μου λένε.

Αν εξαιρέσουμε λοιπόν όλες αυτές τις θέσεις, καθώς και τις θέσεις που απαγορεύεται με την κλασική σήμανση το παρκάρισμα, καθώς και τα πεζοδρόμια που εξ ορισμού
απαγορεύεται το παρκάρισμα, μένουν πρακτικά μόνο οι "Θεσεις Μοτό", τον οποίων ο αριθμός εκτός του ότι είναι αστείος πολλές φορές βρίσκει κανείς εκεί παρακαρισμένες Μερσεντάρες κτλ.

3 Comments:

Blogger evee said...

άστα void, δεν λες τίποτα

νοίκιασα και εγώ το σπίτι στο κέντρο τώρα και δνε ξέρω τι να κάνω...

το καλύτερο δεν το ξέρεις: αν είσαι κάτοικος κέντρου λέει, πρέπει το αυτοκίνητο να είναι στο όνομά σου, αλλιώς δεν μπορείς να παρκάρεις! δηλαδή πρέπει να αγοράσω αυτοκίνητο??

α, και κάτι ακόμη, γιατί Μερσεντάρες? το "-άρες" μπαίνει λόγω όγκου, ειρωνικά ως προς την τάση επίδειξης όσων έχουν ακριβό αυτοκίνητο (βάλε και τζιπ τότε, βάλε και Πόρσε κλπ) ή από θαυμασμό προς την Μερσεντές?

άσχετο, εμένα μου αρέσουν πάντως τα καλά αυτοκίνητα και θα ήθελα αν βγάλω πολλά χρήματα να αγοράσω ένα και δυο και τρία και όσα γουστάρω τέλος πάντων. Μεν θέλω να κάνω και άλλα πράγματα αν έχω λεφτά, αλλά λέμε... θα έπαιρνα και ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο πάντως. Προσανατολίζομαι σε μια αντίκα MG πράσινη. Nα είναι και ασορτί με τις θέσεις των κατοίκων. ;)

Wed Nov 15, 12:05:00 AM 2006  
Anonymous Anonymous said...

Απλά, μην τα παρακάρεις σε θέσεις μοτό, σε ράμπες, σε γωνίες, σε πεζοδρόμια κτλ.

Wed Nov 15, 12:59:00 PM 2006  
Blogger evee said...

σε εμένα απαντάς ανώνυμε?

δεν ξέρω αν πρέπει να απαντήσω και εγώ με τη σειρά μου σοβαρά ή αστεία

Επειδή η φύση του blog είναι τέτοια που δεν μπορώ να καταλάβω με τι πνεύμα γράφεις, θα απαντήσω και με τους 2 τρόπους λοιπόν και διάλεξε όποιον είναι πιο κοντά στο πνεύμα σου:

σοβαρά: φαντάζομαι ότι για να έχω παρει δίπλωμα ξέρω τη νομοθεσία παρκαρίσματος, οπότε υποθέτω ότι θεωρείς όποιον έχει πολλά αυτοκίνητα ή καλά αυτοκίνητα κρετίνο. nice. δεν θα κάνω τον γιατρό σε ξένο blog, οπότε πάω στην άλλη απάντηση.
- Btw τα αυτοκίνητα είναι πάντα καλό να μπαίνουν σε γκαράζ. Φυσικά και θα αγοράσω θέσεις, όταν αποφασίσω να μείνω μόνιμα στο κέντρο, έχω βγάλει λεφτά και έχω πάρει στόλο αυτοκινήτων. Σιγά μην κάνω κύκλους mon cherie! -

αστεία: σε θέσεις μοτό, σε ράμπες, σε γωνίες, σε πεζοδρόμια? Όχι ανώνυμε συναγωνιστή, είναι πολύ μακριά. Που να τρέχουμε? Στον πεζόδρομο κατ'ευθείαν. Μη σου πω ότι θα τα αραδιάσω στην πλατεία Συντάγματος που έχει άπλα(μα να μην το έχω σκεφτεί νωρίτερα), να μην κινδυνεύω να τα στουκάρω σε κανένα μπροστινό κατά την οδηγική μου μανούβρα! Σαν γνήσια εκπρόσωπος του φύλου μου έχω άλλη εντύπωση των μεγεθών! lololol :Ρ

Wed Nov 15, 06:50:00 PM 2006  

Post a Comment

<< Home