Αναισθησία.
Δεν ξέρω τι με σοκάρει πλέον περισσότερο οι αυτοκαταστροφικοί καταληψίες ή ο βιασμός [1, 2, 3] μετά παρακολουθήσεως. Μαθητές βιάζουν το μέλλον τους καθώς και τη συμμαθήτριά τους, ενώ άλλες κοπέλες όχι μόνο παρακολουθούν αλλά και καταγράφουν.
Η κατάληψη σχολείου είναι μέσω βίαιο και στρέφεται κυρίως εναντίον σου, κάτι σαν να αυτομαστιγώνεσαι σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Δε διαφωνώ με την κατάληψη ως μέσο άσκησης πίεσης, διαφωνώ με τη συχνότητα χρησιμοποίησης του. Η παιδεία σκίζει τις σάρκες της πολύ τακτικά πλέον για να έχει η διαμαρτυρία της αυτή τον πρέποντα αντίκτυπο στην κοινωνία. Η κοινωνία ως θεατής συνηθίζει, το στομάχι της δεν ανακατεύεται πια στην όψη της ματωμένης σάρκας, εκπαιδεύεται στο να μη συμπάσχει.
Ίσως έτσι εκπαιδεύουμε τους νέους ανθρώπους να μη σέβονται τον εαυτό τους. Ίσως τους εκπαιδεύουμε στο να μη σέβονται και τους άλλους. Όλα μπορεί να γίνονται και να καταγράφονται. Αν μπορείς να κάνεις κακό στον εαυτό σου τι σε εμποδίζει να κάνεις κακό στους άλλους; Αν ανέχεσαι την αυτοκαταστροφή σου, τι θα σε βγάλει από την απάθεια για τα δεινά των άλλων;
Δε με ενόχλησαν ιδιαίτερα τα βιντεάκια εφήβων να ερωτοτροπούν, ίσως γιατί το θεωρώ "φυσικό" για την ηλικία τους. Η συνουσία στην όποια μορφή της είναι κάτι το φυσιολογικό αρκεί όλοι οι συμμετέχοντες να το κάνουν οικειοθελώς. Η κατάληψη όμως σώματος ενός άλλου ανθρώπου χωρίς τη συγκατάθεσή του είναι κάτι τελείως διαφορετικό από τη συνουσία, είναι πράξη ακραίως βίαια που δείχνει παντελή έλλειψη σεβασμού προς αυτόν. Μου είναι αδιανόητο πως μπορείς να κάτσεις να παρακολουθήσεις κάποιον συνάνθρωπό σου, στου οποίου τη θέση κάλλιστα θα μπορούσες να είχες βρεθεί, να υπόκειται σε μια τέτοια αποτρόπαια πράξη και όχι μόνο να μην προσπαθήσεις να την εμποδίσεις, αλλά και να έχεις την ψυχραιμία να την καταγράψεις επιδοκιμάζοντας.
Αλλά ίσως όλα εντέλει καταναλώνονται.
Labels: social
4 Comments:
"Μου είναι αδιανόητο πως μπορείς να κάτσεις να παρακολουθήσεις κάποιον συνάνθρωπό σου, στου οποίου τη θέση κάλλιστα θα μπορούσες να είχες βρεθεί, να υπόκειται σε μια τέτοια αποτρόπαια πράξη και όχι μόνο να μην προσπαθήσεις να την εμποδίσεις, αλλά και να έχεις την ψυχραιμία να την καταγράψεις επιδοκιμάζοντας."
Για αναρωτήσου, πόσες πιθανότητες έχουν οι έφηβοι (πολλώ δε μάλλον οι έφηβες) μιας επαρχιακής πόλης να βλέπουν μια Βουλγάρα σαν συνάνθρωπο και μάλιστα σαν συνάνθρωπο που απεχθάνεται να τον παίρνει απροειδοποίητα;
Οταν αρχίζουμε με τα "αθώα" βιντεάκια ( έμεινα κατάπληκτη από τα σχόλια που διάβασα στο ποστ που παραπέμπεις) όπου τόσο "φυσικά" γίνονται όλα, περνάμε γρήγορα και σε κάτι πιο "σκληρό".
Δεν είναι θέμα ρατσισμού όπως υπονοεί ο προηγούμενος σχολιαστής, είναι θέμα ότι δεν υπάρχει πλέον κανένα όριο. Οι έφηβοι δεν είναι ενήλικοι και έχουν ΑΝΑΓΚΗ από όρια και τα ζητούν ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ από ενηλίκους που αδυνατούν να τους τα θέσουν.
ότι έγινε έγινε
για μένα το πιο στενάχωρο όλων είναι η ηλίθια αντιμετώπιση του φαινομένου από την τοπική κοινωνία
χτες το βράδυ είδα στις ειδήσεις μια συζήτηση επί του θέματος με συγγενή ενός δράστη στο τηλέφωνο η οποία ωρυόταν για το ποιος θα προστατέψει αυτά τα 4 παιδιά που "καταδικάστηκαν" για κάτι που δεν έχουν κάνει. Δεν είχε καν την κοινη λογική να παραδεχτεί ότι το να προσκαλέσει μια κοπέλα (βουλγάρα, εξαιρετική μαθήτρια, που δουλεύει καθημερινά σερβιτόρα για να βοηθήσει την οικογένειά της) 4 άτομα να κάνουν έρωτα στις τουαλέττες και άλλα 3 να την βιντεοσκοπούν είναι αν μη τι άλλο λιγότερο πιθανό από τον βιασμό.
Συγγενής όμως είναι, τι να πεις? ότι όμως το ένα αγόρι είναι γιος του τοπικού αστυνομικού και το άλλο του καθηγητή θρησκευτικών είναι άσχετο με το ότι ζητησε η τοπική κοινωνία από τις 2 Βουλγάρες να φύγουν από την Εύβοια?!!?!!%$^! Ή θα είναι άσχετο με το αν στη δίκη ζητηθούν π.χ. αποτυπώματα από τους τοίχους της τουαλέττεας και δεν υπάρχουν? (διότι χτες ο αστ. διευθυντής δεν απάντησε στο αν κάλεσαν τη σήμανση)
Αγράμματοι, απαίδευτοι άνθρωποι. Αν δουν κάποιον να τα βγάζει περα καλύτερα από αυτούς λυσσάνε.
Ο βιασμός είναι ένα αδίκημα που ούτως ή αλλως δύσκολα αποδεικνύεται. Εμπρός λοιπόν καλή μου, τρέχα τωρα να βρεις άκρη με τους κρετίνους που έμπλεξες. Ντρέπομαι για την ξεφτίλα των τοπικών κοινωνιών.
Συμφωνώ αρκετά με την dianathenes.Μου είχε κάνει μάλιστα εντύπωση σ'εκείνο το ποστ του oldboy(στα σχόλια) πώς κάποιοι απενοχοποιούν τόσο εύκολα τέτοιες πράξεις, πρώτον όταν γίνονται σε δημόσιους χώρους και δεύτερον όταν αυτός ο δημόσιος χώρος τυχαίνει να είναι χώρος διαπαιδαγώγησης ανηλίκων.Στο όνομα της προοδευτικότητας μήπως?
Σχετικά με το γεγονός, είναι ανεκδιήγητα τα όσα λέγονται στα μμε,με κορυφαίο αυτό που δεν μπόρεσα να καταλάβω ποτέ: γιατί ο κόσμος εξισώνει την ηθική κάποιου με την επίδοσή του στο σχολείο; Είναι αριστούχος, άρα είναι και καλή κοπέλα..Αν δεν ήταν,δε θα την έσωζε τίποτε δηλαδή από τα στόματά τους. Τότε θα τονίζανε την καταγωγή της και το ότι δουλεύει σε ταβέρνες τα βράδυα..Ο γνωστός αηδιαστικός τρόπος σκέψης.
Post a Comment
<< Home