Sunday, June 17, 2007

Οδηγός καθημερινής αστικής καλοπέρασης.

Λατρεύω σαν ξεκινώ την μέρα μου να στέκομαι αριστερά στις κυλιόμενες σκάλες. Είναι το ίδιο απογειωτικό με το να στέκομαι ακριβώς μπροστά στην πόρτα κοιτώντας σας ενοχλημένα σαν θέλετε να αποβιβαστείτε. Χώνομαι μέσα προτού βγείτε, σας σκουντώ, σας πατώ και το καλύτερο απ' όλα σας χώνω τα δάχτυλά μου στα παΐδια. Και αν νομίζετε πως θα καθίσετε πριν από εμένα, γελιέστε, γιατί εμποδίζω το πέρασμα σας με το σώμα μου ενώ χτυπώ το εισιτήριο. Όταν μου ζητάτε ευγενικά το αυτονόητο αντικρούω τσαμπουκαλεμένα, γιατί αν είχατε δίκιο θα το διεκδικούσατε και εσείς με τσαμπουκά. Και εν κατακλείδι επειδή μου βρωμάτε και δε σας αντέχω, παίρνω καλύτερα το αυτοκίνητό μου, όπως και εσείς εξάλλου. Σαν μποτιλιάρουμε τους δρόμους και κορέσουμε τον αέρα με καυσαέρια, μου έρχεται κραυγή με αχαλίνωτη ορμή: Ναι, ναι, έτσι γουστάρω, έτσι, να ακούω τα φρένα μας να τρίζουν.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Фе́ммe скатале said...

Συγνώμη, μπορώ να περάσω;

Sun Jun 17, 06:07:00 AM 2007  
Blogger ggl said...

ΌΧΙ

Sun Jun 17, 11:45:00 AM 2007  
Blogger raffinata said...

εσένα λοιπόν συναντώ κάθε μέρα κι έλεγα που τον ξέρω, που τον ξέρω ;)

Sun Jun 17, 12:50:00 PM 2007  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Καλά...Μήπως τότε σας έλειψα;(χιχιχι)

Sun Jun 17, 02:46:00 PM 2007  

Post a Comment

<< Home