Sunday, September 09, 2007

Τρέξε όσο γρήγορα μπορείς: Grails

Το δίκτυο περνά 2η άνοιξη. Έχεις ιδέες, θες να τις υλοποιήσεις, δεν έχεις λεφτά, θες να βγάλεις, αλλά δεν προλαβαίνεις να ρίξεις στην αγορά την ιδέα σου. Πιστεύεις ότι χρειάζεσαι λεφτά, αλλά δεν χρειάζεσαι. Ξέρεις Java αλλά σου τη σπάει ότι για να φτιάξεις πχ μια στοιχειώδη web εφαρμογή του στυλ: Οργανώνω τα CD μου, οργανώνω τις συνταγές μου, τα βιβλία μου, τις επαφές μου κτλ χρειάζεσαι γύρω στις 5000 γραμμές κώδικα (Java+XML), κατέβασμα πολλών βιβλιοθηκών, σετάρισμα server, ενορχήστρωση των 10+ frameworks που θα χρειαστείς:
  • Hibernate(period)
  • Tomcat OR Jetty OR JBoss
  • Struts(μπλιαχ) OR JSF(double μπλιαχ) OR Tapestry (χμ..) OR WebWork(ουφ)
  • Spring anyone?
  • Junit OR TestNG
  • Tiles OR Sitemesh
  • MySQL OR Derby OR HSQLDB OR ...
  • JSPs? Facelets?
  • REST OR SOAP, JAX-WS OR Axis
  • Ant OR Maven OR Let Eclipse decide
  • (Packaging, Deploying, Starting, Stopping, Fixing, Repackaging, Redeploying, Restarting, Restopping, Refixing)+
  • AJAX? Ας μην γράψω άλλα τόσα μόνο για αυτό το bullet.
Ε, εντάξει το κούρασα δε τα χρειάζεσαι όλα αυτά για να φτιάξεις τα CD σου, από την άλλη πλευρά όμως κατά τη διαδικασία του development κάτι από όλα θα σου λείψει, αλλά θα είναι πολύ σπασμένος για να το κάνεις integrate. Και ίσως αναρωτηθείς "Γιατί δε το έκανα σε PHP;" (και μάλλον θα απαντήσεις ότι το έκανες σε Java γιατί ήθελες να το κάνεις σε Java, έτσι από άποψη).

Δοκίμασε Grails!!! Δε λέω τίποτα περισσότερο, ψάξε το μόνος σου και πες μου.

Labels:

2 Comments:

Blogger Oneiros said...

Γμτ, μου λείψανε όλα αυτά. Στα 2 χρόνια που έχω να ασχοληθώ με τον τρελλό κι υπέροχο κόσμο των open source Java APIs, πρέπει να έχουν αλλάξει όλα φαντάζομαι.
(Πάντως, το Eclipse το κρατάω current, από συνήθεια ή just in case)

Sun Sep 09, 01:55:00 PM 2007  
Anonymous Anonymous said...

Ωραία όλα αυτά. Νομίζω πάντως οτι αυτή είναι η κλασική μαρκετίστικη καμπάνια του RoR και grails.

Sun Sep 09, 06:38:00 PM 2007  

Post a Comment

<< Home