Saturday, June 06, 2009

Into the wild

Αν δεν μου είχε επανακεντρίσει το ενδιαφέρον η φωνή του Eddie Vedder, ίσως να είχα πάρει ένα σακίδιο για παρέα στον δρόμο για το άγνωστο. Ίσως να βίωνα την εφηβική μου φαντασίωση της αλήτικης ζωής. Ίσως να πέρναγα από τόπο σε τόπο, από παραλία σε βουνό. Ίσως γινόμουν επιτέλους ένα με τους λύκους και να έφευγα από τη ζωή ανίκανος να προσαρμοστώ στο φυσικό περιβάλλον.

Αλλά εγώ, 33χρονος βολεψάκιας, προτίμησα να δω μια ταινία και να γευτώ μία εναλλακτική εκδοχή της ζωής μου εντός 3 ωρών. Σήμερα μπορώ να συνθλίβω τα αν της ζωής μου, και αύριο όταν θα με συνθλίβει η συνειδητοποίηση της στρωτής ζωής μου θα βρω ένα άλλο placebo να την θεραπεύσω.

"You know. I know this steak doesn't exist. I know that when I put it in my mouth the Matrix is telling my brain that it is juicy and delicious. After nine years you know what I realize? Ignorance is bliss."

2 Comments:

Anonymous Sofia said...

Μου την έκοψες την ανάσα πρωί Τρίτης... στο γραφείο... με γόβα και βαμμένη.

Γαμώτο.

Tue Jun 09, 12:47:00 PM 2009  
Blogger progvamp said...

Φοβερή ταινία! Την είχα δει στο σινεμά. :)

Tue Jun 30, 12:22:00 PM 2009  

Post a Comment

<< Home