Monday, September 04, 2006

Ο Ελαφρύς.

Ψάχνω για κάτι που έχω χάσει,
ψάχνω στις τσέπες να το βρω.

Τον ήλιο να προσπερνάει αντικρίζω,
του φωνάζω να σταθεί,
να σταθεί να ξαποστάσει,
λίγο την πλάση να χαρεί.
Μα τούτος με βιάσει προχωράει
και πάλι δύση ανατολή.

Ψάχνω για κάτι που έχω χάσει,
ψάχνω στις τσέπες να το βρω.

Ένας σκύλος μου γαβγίζει,
με τα δόντια με απειλεί,
μου γρυλίζει, μου αγριεύει,
μα μου κουνάει την ουρά.
Σκέφτομαι και εγώ απορημένος
για δε μου μιλά πιο καθαρά.

Ψάχνω για κάτι που έχω χάσει,
ψάχνω στις τσέπες να το βρω.

Κάθομαι με μια παλιά αγάπη,
αγάπη που θα έπρεπε να αρνηθώ,
μα λυγίζω, την αγκαλιάζω
και τα λάθη μας ξεχνώ.
Σαν μη πέρασε μια μέρα
αρχίζω να τη φιλώ.

Ψάχνω για κάτι που έχω χάσει,
ψάχνω στις τσέπες να το βρω.

Κάποιος μου λέει για την αλήθεια,
μα τα λόγια του δεν κατανοώ,
ίσως έτσι από συνήθεια
τις τσέπες του παρατηρώ.

Labels:

3 Comments:

Blogger Фе́ммe скатале said...

Στις τσέπες μικρε μου λύκε κακώς ψάχνεις. Το πολυ πολυ να βρεις καμια στραπατσαρισμενη Αντουανετα... Να ψαξεις εκει που ξερεις κι ασε τα κολπα σου πως ταχα Δεν το ξερεις.

Tue Sep 05, 12:23:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

μάλλον πρέπει να βρεις κάποιον να σε μελοποιήσει....

Sun Sep 17, 01:43:00 AM 2006  
Blogger Παπαρούνα said...

κι εγώ το ίδιο με την κατερίνα σκέφτηκα όταν το διαβασα....

Tue Sep 19, 12:08:00 AM 2006  

Post a Comment

<< Home