Monday, January 23, 2006

Σήμερα, του μηνός 23

Πήγε ο μήνας 23! Χρόνια τώρα κρατάω ημερολόγιο, προσωπικό αρχείο. Που και που το διαβάζω κιόλας. Πέρυσι δεν αγόρασα ημερολόγιο, έγραφα μόνο σκόρπιες σκέψεις σε σκόρπια χαρτιά. Ούτε φέτος αγόρασα. Την Παρασκευή όμως, μου χάρισαν ένα από σπόντα, σ’ ένα μαγαζί λόγω εκπτώσεων. Πήρα στυλό και ξεκίνησα. Νιώθω μετέωρη.

Πίνω ούζο στο καφενείο της ΗΒΗΣ στου ψυρρή, υπό τον ήχο κλασσικών ρεμπέτικων. Τι χαμός που επικρατεί εντός μου. Ώρες ώρες αναλογίζομαι την κοινωνική μου ευθύνη. Από χτες οι σκέψεις μου είναι έξω από το κεφάλι μου. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι. Βρίσκομαι σε αποσύνθεση.
Λετε να πάω να δω το Match Point, μπας και συνέλθω?

4 Comments:

Blogger Thrass said...

Τι χαμός που επικρατεί εντός μου. Ώρες ώρες αναλογίζομαι την κοινωνική μου ευθύνη. Από χτες οι σκέψεις μου είναι έξω από το κεφάλι μου.

Αυτό θα μας το εξηγήσεις ή θα το αφήσεις έτσι;
(ή να υποθέσω πως θεωρείς ότι ήδη το εξήγησες;..)

Mon Jan 23, 05:36:00 PM 2006  
Blogger Xνούδι said...

Κι εμένα τρομαχτικά είναι μέσα μου. Θέλω να βγω...

καλημέρες

Tue Jan 24, 12:38:00 PM 2006  
Blogger ilaira said...

Thrass dεν είναι κάποιες μέρες που νιώθεις ότι είσαι ένα τίποτα σε αυτόν τον κόσμο, ότι ο εαυτός σου διαλύεται σε χιλιάδες μικρά κομμάτια, ότι θα έπρεπε να συμβάλλεις κι εσύ με τον τρόπο σου περισσότερο στο να γίνει ο κοινωνικός κόσμος λίγο πιο όμορφος, ότι τα συναισθήματά σου έχουν σηκώσει μπαϊράκι και κάνουν ότι τους κατέβει?
Ε, κι εγώ λοιπόν χτες έτσι ένιωθα και βρισκόμουν σε πλήρη εσωτερική αταξία (θυμάσαι αυτό το μέγεθος που καλείται εντροπία?).
Όχι ότι σήμερα τα έβαλα σε τάξη, απλώς άφησα τη μέρα να κυλήσει. Για να μην ανησυχείτε από διάθεση είμαι μια χαρά. Λέω να τα πούμε τις επόμενες μέρες από κοντα.

Μελ(ωδία): βγες, κι ας χιονίζει εντός κι εκτός. Αν και εντός υπάρχει ζέστη (κι ας έρχεται από μακρυά).

Tue Jan 24, 02:42:00 PM 2006  
Blogger Περαστικός said...

Μην ανησυχείς για την αποσύνθεση, είναι απαραίτητη για κάθε νέα σύνθεση.

Ευζαριστώ για τις νεραντζιές που προσέθεσες στη "Μυστική Αθήνα" μου.

Fri Jan 27, 02:52:00 PM 2006  

Post a Comment

<< Home