Tuesday, December 27, 2005

Αμνησία



Τι άραγε συμβαίνει, όταν ξεχνάς με ταχύτητα αστραπής? Τις τελευταίες μέρες ξεχνώ συνεχώς, αδιάκοπα, με ηδονή, θα μπορούσα να πω. Με ευχαρίστηση και πόνο.

Ξεχνώ πράγματα σημαντικά, ξεχνώ τα ασήμαντα, άσχημα τηλεφωνικά νούμερα όμορφων γυναικών, κρυψώνες όπου έχωσα τα βιβλία μου για να μην τα χάσω, ξεχνώ το θερμοσίφωνο ανοιχτό και τις υποσχέσεις μου στον αείμνηστο παππού μου.

Οι ώμοι μου είναι άδειοι από τα φορτία που επωμίστηκα συνειδητά, σας έχασα παπαγαλάκια μου, μα το ένα μάτι ακόμα μου λείπει, κάπου πρέπει να το έχασα κι αυτό.

Ξεχνώ τα βαπόρια μου σε ξένες θάλασσες, μέσα σε τρικυμίες, στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη, και περιμένω από τους επιζώντες να ‘ρθουν και να μου υπενθυμίσουν, τι έκανα, γιατί και ποιά η τιμωρία.

Θα ‘ρθουν να με βρουν και θα μιλούν ώρα πολλή, θα κουραστούν να εξηγούν, θα ‘ρθουν σαν φαντάσματα μισάνθρωπων ανδρών και θα μου πουν για τετριμμένα σωστά και λάθη ευφάνταστα, κι όπως η σιωπή ως συναίνεση εκλαμβάνεται, μπορεί και να αυνανιστούν.

Αργούν. Μπορεί να ήρθαν πέρυσι, δε θυμάμαι. Θα βάλω το καλό μου το πουκάμισο, σήμερα θέλω να είμαι κομψός.

Αργούν. Και σηκώνομαι, πλένομαι, ξυρίζομαι, βάζω το καλό μου το πουκάμισο, ποιός ξέρει από πότε. Τις τελευταίες μέρες ξεχνώ διαρκώς, ακατάπαυστα, με ηδονή, θα μπορούσα να πω. Με ευχαρίστηση και πόνο.


--------------------------------------------
ΥΓ. Υπό τους ήχους των Earthbound.
ΥΓ2. Photo by Billy Phelps.

5 Comments:

Blogger Marina said...

Καλό που ξεχνάς!
Οσοι ξεχνούν δεν γερνούν.

Tue Dec 27, 08:21:00 PM 2005  
Blogger Thrass said...

...ούτε μαθαίνουν.

Nαι, Μαρίνα, φαντάζομαι πως κάπως έτσι θα 'ναι.

Wed Dec 28, 01:55:00 AM 2005  
Blogger Thrass said...

Ή μπορεί και έτσι, βεβαίως, βεβαίως. Τσ, τσ, τσ... αντιφάσεις...

Wed Dec 28, 02:45:00 AM 2005  
Blogger neraida said...

Άλλοι το λένε επιλεκτική μνήμη. Αδειάζουν τα φρικτά φορτία της μνήμης τους σε ένα κενό χώρο στο πουθενά για να υπάρχει χώρος να έρθουν να θρονιαστούν τα επερχόμενα. Καμιά φορά, από την άλλη, η διαδικασία γίνεται τόσο αυτόματα, που κανείς ξεχνάει πως έφτασε μέχρι το σημείο να μάθει να ξεχνάει.

Wed Dec 28, 12:24:00 PM 2005  
Blogger Thrass said...

Καλή μου Νεράιδα, φοβάμαι πως σαν είδος δεν ξέρουμε να ξεχνάμε. Κάνουμε μισές δουλειές. Αδειάζουμε τους καρπούς, αλλά μας μένουν τα σπόρια.

Thu Dec 29, 05:32:00 PM 2005  

Post a Comment

<< Home