Tuesday, August 30, 2005

Η σοφίτα.




Δύο+Ένα

Οι Γ1, Α1 και Γ2 έφτασαν στο εξοχικό της πρώτης. Μπούκα μέσα, η Γ1 μπροστά, ξεδιπλώνει το σχέδιο.

Εσείς θα κοιμηθείτε στη σοφίτα, που κανονικά είναι το δικό μου κρεβάτι. Εγώ κάτω, σε αυτό των γονιών μου.

Ζέστη, ημίγυμνοι όλοι, παίρνουν σειρά για το μπάνιο. Πράσινα πρόσωπα. Ο Α1 με τη Γ2 ανεβαίνουν στη σοφίτα. Ξύλινη η σκάλα και δεν υπάρχει πόρτα. Ανεβαίνει κι η Γ1 για να ανοίξει τα παράθυρα και να τραβήξει τις σίτες. Πατάει πάνω στο κρεβάτι, μόνο έτσι φτάνει το παράθυρο. Φεύγει.

Ας μην κάνουμε έρωτα απόψε, η καημένη η Γ1 είναι κάτω μόνη της. Κι αυτό είναι το κρεβάτι της.

Πρωί. Η Γ1 φτιάχνει φραππέδες, ο Α1 καπνίζει παραδίπλα και η Γ2 είναι στο μπάνιο. Η Γ1 κρατάει το κάλυμμα του μίξερ, είναι σε σχήμα δονητή.

Παίχτηκε τίποτα χθες;

Εγώ να μαγαρίσω το παιδικό σου κρεβάτι; Για τι με πέρασες;

Χαμόγελο.


Δύο

Πέρασαν δυο εβδομάδες από την κηδεία της Γ2. Η Γ1 κι ο Α1 έχουν βγει για καφέ. Στο δίπλα τραπέζι κάποιοι μιλάνε δυνατά.

Όταν ήμουν 23, είχα μείνει έγκυος. Έκανα έκτρωση, αλλά δε θέλω να πω αυτό. Με είχε ρωτήσει ο τύπος αν τον θέλω μαζί μου στην επέμβαση και του είχα πει όχι. Είχα πάρει μαζί μου τον αρκούδο μου, τον αρκούδο που πάντα κοιμόμαστε μαζί στις μοναξιές, που έπαιρνα μαζί μου στον οδοντογιατρό, που δάγκωνα την τριχωτή κοιλίτσα του στις μαύρες μου.

A, ναι; Και δε μας λες, όταν σε έπιαναν οι ορμόνες σου, πάλι τον αρκούδο αγκάλιαζες ή έπαιρνες τηλέφωνο τον γκόμενο;

Τι να λέει αυτό; Εσύ μιλάς για ανάγκες, εγώ μιλώ για ιεράρχηση.



Δύο-Ένα

Ο Α1 φτάνει στο σπίτι της Γ1. Πίνουν κόκκινο κρασί, φιλιούνται και ξεγυμνώνονται. Κι η Γ2 παραμονεύει στη σοφίτα, περιμένοντας για κάποιον να ανοίξει τα παράθυρα και να τραβήξει τις σίτες.


-----------------------------------------------------------------------------
ΥΓ1. "Kerze" painted by Gerhard Richter.
YΓ2. Το παρόν κείμενο γράφτηκε υπό τους ήχους του "Suicide Pact-You First" των Therapy?.

3 Comments:

Blogger το θείο τραγί said...

Και καλό και συμμετρικό. Μ' αρέσει.

(Από προχτές θέλω να το γράψω αυτό αλλά δεν είχα καλή σύνδεση).

Fri Sep 09, 05:54:00 PM 2005  
Blogger PsyxiatroZ said...

...ήρθε η στιγμή να πληρώσεις όλα τα ψέματα σου...

Sun Sep 11, 05:43:00 AM 2005  
Blogger Thrass said...

Πες τα! Πες τα, θείο τραγί, γιατί αγαπητός συμ-blogger "μου την είπε" για τη συμμετρία.

psyxiatroz, τι περίεργο comment! (μα ενδιαφέρον να έρχεται από κάποιον με τέτοιο nickname...)

Sun Sep 11, 11:45:00 AM 2005  

Post a Comment

<< Home