Friday, November 18, 2005

Το γράμμα του νόμου (του ΟΤΕ)

(Μια μικρή - και δυστυχώς αληθινή - ιστορία με αφορμή τις πρόσφατες απαράδεκτες εξαγγελίες από τους γνωστούς ληστές.)

Έχοντας άρτι μετακομίσει και βάλει γραμμή τηλεφώνου στο νέο σπίτι δε μου έχει έρθει ακόμα λογαριασμός του ΟΤΕ. Έχοντας επίσης αποφασίσει να βάλω DSL (και ανεξάρτητα από τις απαράδεκτες πρόσφατες ανακοινώσεις) και θέλοντας να μη περιμένω να έρθει ο απαραίτητος* πρώτος λογαριασμός του ΟΤΕ είπα να πάρω μια βεβαιώση από τον ΟΤΕ ότι είμαι μαζί τους (για τους μη αγγλομαθείς: ότι έχω σύνδεση με τον ΟΤΕ). Η εν λόγω βεβαίωση μαζί με τη φωτοτυπία της ταυτότητας μου είναι όλα κι όλα ό,τι χρειάζεται για να ξεκινήσει η OTENET τη διαδικασία και εγώ την αναμονή των 3.5 εκατομμυρίων χρόνων για την έναρξη του broadband. Αλλά σιγά σιγά: η βεβαίωση πρώτα.

Φτάνω στο κοντινό κεντρικό κατάστημα του ΟΤΕ και στη γραμματεία με υποδέχονται 3 υπάλληλοι που τα λέγανε (ήταν και 9 το πρωί ακόμα). Ρωτάω για βεβαίωση. Πάει να μου απαντήσει ένας, πετάγεται και ο δεύτερος και μετά από τη σχετική οχλοβοή που ακολουθεί όσο μιλάμε και οι 4 ταυτόχρονα μου λένε να πάω μέσα στην πόρτα. Μπαίνω, ερημιά. Πίσω μου μπαίνει και ένας άλλος τύπος και περιμένουμε μαζί. Αφού έτσι μαζέψαμε την κρίσιμη μάζα εμείς που περιμένουμε να εξυπηρετηθούμε εμφανίζεται και ένας υπάλληλος.Μπλα μπλα εγώ. Γιατί τη θέλετε τη βεβαίωση; Για να κάνω σύνδεση Ίντερνετ με τον ΟΤΕ (ρίχνουμε την ακρίβεια στην πληροφορία για να γίνουμε κατανοητοί). Για ρωτήστε την υπάλληλο απέναντι μπας και μπορεί να γίνει εδώ. Απέναντι. Μπλα μπλα μήπως μπορώ να κάνω εδώ αίτηση για DSL Otenet Bundle; Συγγνώμη, εδώ δεν το κάνουμε αυτό. Πάλι πίσω στον αρχικό υπάλληλο. Δεν το κάνουν, χρειάζομαι τη βεβαίωση. Να συμπληρώσεται μια αίτηση, να πάρετε αριθμό πρωτοκόλου, να πάει στη σχετική υπηρεσία, να μας στείλουν τη βεβαίωση και να ρθετε να την πάρετε ή να σας τη στείλουμε ταχυδρομικά. Χμμμ... Δε γίνεται να την πάω εγώ την αίτηση σε αυτόν που πρέπει ή κάτι τέτοιο; Όχι, πρέπει να γίνει μέσω της υπηρεσίας. Όχι, όχι (Τί να πεις;) Μεταφέρομαι στο διπλανό γραφείο όπου συμπληρώνω τη σχετική αίτηση - η νεοαφιχθείσα υπάλληλος προσθέτει την αργόσυρτη πινελιά/αιτιολόγηση της και στέλνει το φαξ "πάνω".

Κάνω να φύγω και το ξανασκέφτομαι. Δε γίνεται να μου σταλεί με φαξ η βεβαίωση ρωτάω αφελώς από τη μία χωρίς ούτε καν να μου περάσει από το νου το email από την άλλη. Όχι πρέπει να γίνει μεσω της υπηρεσίας. Αλλά αν θέλετε μπορείτε να μιλήσετε μαζί τους στο 210τάδετάδε. Ωραία, γεια.

Βγαίνω έξω και κατευθύνομαι στο καρτοτηλέφωνο αμέσως αριστερά. 210τάδετάδε. Μπλα μπλα, μόλις λάβατε ένα φαξ, μπλα μπλα, γίνεται να πάρω την βεβαίωση κάπως σύντομα - με φαξ πχ; (Ποτέ δε ξέρεις...) Δεν έχουμε πάρει το φαξ που λέτε, μόλις το πάρουμε θα σας ειδοποιήσουμε. Ο κύριος; Τηλέφωνο; Αφήνω στοιχεία χωρίς πολλές ελπίδες.

Λίγες ώρες μετά Άγνωστος Αριθμός. Καλησπέρα από τον ΟΤΕ (!), ακόμα δεν έχουμε βρει το φαξ είστε σίγουρος ότι...; Ναι, ναι, το έστειλε η υπάλληλος όσο ήμουν εκεί μπλα μπλα (επανάληψη της ιστορίας μπας και είπα κανα ψεμματάκι την πρώτη φορά). Είναι απαραίτητο; Αφου σας το ζητάω τηλεφωνικά πρέπει να το βρείτε πρώτα; Αρκεί να μου στείλετε με φαξ τη βεβαίωση, σωστά; (Κούραση εγώ) Δε μπορώ εγώ μιλήστε με τον αρμόδιο προϊστάμενο κο Τάδετάδε στο 210τάδετάδε. Ώραία.

210τάδετάδε. Του-του... Ο κος Τάδετάδε; Ο ίδιος. Μπλα μπλα. Χωρίς το φαξ δε γίνεται τίποτα, μόλις το βρούμε θα το προωθήσουμε. \begin{verbatim}Δεν είναι λίγο τυπολατρικό αυτό; Αφού σας το λέω εγώ τηλεφωνικά; \end{verbatim}. Όχι, όχι. Πρέπει να σας το στείλουμε ταχυδρομικά συστημένο ή να πάτε με την ταυτότητα σας κλπ κλπ...

Μια ώρα μετά. Άγνωστος Αριθμός. Καλησπέρα από τον ΟΤΕ (ο προϊστάμενος!), βρήκαμε το φαξ, πού να στείλουμε την βεβαίωση, ταχυδρομικά ή σε κάποιο κατάστημα του ΟΤΕ; Είναι εύκολο να περάσω από τον ΟΤΕ της γειτονιάς μου; (Το μάθημα μου το έμαθα). Είναι. Ευχαριστώ. Γεια. ...

* Kατά τα φαινόμενα για άλλες εταιρίες εκτός από την Otenet δε χρειάζεται λογαριασμός του OTE για εκκίνηση DSL σύνδεσης .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home