Tuesday, August 01, 2006

Ιστορίες μολυβιών.

Στηρίζω το είναι μου πάνω σε ένα μολύβι. Από το βάρος το μολύβι λυγάει χαράσσοντας μια γραμμή. Πάντα ακολουθώ τη γραμμή. Την ακολουθώ χωρίς μπούσουλα, δίχως βλέψεις. Δεν πρέπει να είμαι ο μόνος που το κάνω. Η γραμμή μου διασταυρώνεται με γραμμές άλλων μολυβιών. Μερικές φορές μου είναι δύσκολο να διακρίνω τη δική μου. Ίσως να ακολουθώ γραμμές άλλων, ίσως να ζω ζωές άλλων.


Υ.Γ.: Υπό τον ήχο αλλότριων γλωσσών και του βουητού της μηχανής του λεωφορείου. Η θέα μου, κορμιά στριμωγμένα, πρόσωπα γελαστά, καθώς οδεύουμε προς την παραλία.

Labels:

2 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Ηχος αλλότριων γλωσσών. Νά'ξερες τι μου θύμησες.

Οσο για τα αχνάρια του μολυβιού - το χέρι σου τα οδηγεί.

Tue Aug 01, 08:58:00 AM 2006  
Blogger ggl said...

Ναι, τα χνάρια του μολυβιού το χέρι μου τα οδηγεί, με το βάρος του είναι μου να δίνει τη μη κανονικότητα στη κίνηση.

Tue Aug 01, 11:23:00 AM 2006  

Post a Comment

<< Home