Thursday, February 22, 2007

5

Σε ευχαριστώ Thrass για την πρόσκληση. Πέντε αλήθειες, εξομολογήσεις ή πιθανότατα πέντε πράγματα που οι φίλοι ήδη ξέρουν για μένα.

1. Είμαι φύσει και θέσει αισιόδοξη. Γονιδιακό ή επίκτητο, ό,τι και να είναι το' χω.

2. Από πιτσιρίκι αγαπούσα τις "λιχουδιές". Μεγάλωσα και απολαμβάνω αυτά που θέλω συνειδητά και χωρίς ενοχές (τις περισσότερες φορές).

3. Δεν μου άρεσε ποτέ το σχολείο. Θα ήθελα να καταργηθεί. (Το σιχαίνομαι, ggl έλα για ψυχανάλυση).Αντιθέτως λάτρεψα το πανεπιστήμιο, για την ελευθερία που μου προσέφερε. Την ελευθερία να μαθαίνω αυτά που θέλω, όπως θέλω, τις ώρες που θέλω και τέλος να κάνω αυτό που θέλω.

4. Στα 24 μου ξεκίνησα ένα μακρύ ταξίδι σε πολλές χώρες. Έμαθα πολλά, έζησα πολλά, γύρισα χωρίς απωθημένα, δυσκολεύτηκα πολύ. Τα μαλλιά μου άσπριζαν κάθε μέρα και περισσότερο. Τώρα τα βάφω. Χαλάλι!

5. Οι άντρες έπαιξαν και εξακολουθούν να παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Για χάρη τους έχω κάνει πράγματα που ποτέ δεν πίστευα ότι θα κάνω. Για χάρη μου έχουν κάνει πράγματα που ποτέ δεν φανταζόμουν. Τους ευχαριστώ.

Αφήστε τα "είμαι υπεράνω" και γράψτε και οι υπόλοιποι. Περιμένω

Labels:

4 Comments:

Blogger ggl said...

Για τη βαφή πλάκα μας κάνεις; Ilaira μου το 3 είναι φυσιολογικό το 4 με έστειλε. Μάλλον τώρα χρειάζομαι εγώ ψυχανάληση.

Fri Feb 23, 04:38:00 PM 2007  
Blogger ilaira said...

Κι όμως! Πρέπει να σου πω ιστορίες. Βλέπεις μόνο ο diafanos είχε το προνόμιο να λαμβάνει επιστολές.

Fri Feb 23, 05:37:00 PM 2007  
Blogger Thrass said...

Στο (3) συμφωνώ. Το (4) δεν το είχα καταλάβει ούτε εγώ.

Για το (5), τι να πούμε κι εμείς που οι ζωές μας επηρεάζονται από τις γυναίκες :)
(αστείο ήταν, ε?)

Fri Feb 23, 09:34:00 PM 2007  
Blogger ilaira said...

Δεν είναι υπέροχο thrass που η ζωή σου επηρεάζεται από γυναίκες και κάθε μια από αυτές σου έχει αφήσει αν μη τι άλλο την ανάμνηση της? Είμαι σίγουρη ότι σε εξιτάρει αυτό.

Χαίρομαι που συμφωνείς για το (3). Δεν είμαι εξαίρεση, yes, yes!

Να κάνω μια βραδιά που να πούμε ιστορίες εκ βαθέων? Τι λέτε?

Sat Feb 24, 12:05:00 AM 2007  

Post a Comment

<< Home