Monday, May 29, 2006

Ναι, λοιπόν πήγα και το είδα

Και μου φάνηκε του συρμού. Τίποτα το ιδιαίτερο. Δηλαδή λίγες μέρες αφού το είδα δε μου έχουν μείνει και πολλά πράγματα να πω. Σε περίπου ένα χρόνο θα βλέπεται εύκολα δίπλα στις B-movies των καναλιών που μειοδότησαν για την προβολή του. Για όσους μάλιστα ανησυχούν ότι τα θεμέλια της πίστης θα αρχίσουν να τρίζουν από τα άτομα που τo είδαν και θα διαδώσουν τις φήμες για τη μεγαλύτερη συνωμοσία όλων των εποχών έχω να πω τα εξής δύο. Καταρχήν, η αίθουσα λίγες μέρες μόνο μετά την παγκόσμια πρεμιέρα ήταν μάλλον αισιόδοξα μισοάδεια. Επιπλέον, γύρω στο 90% των θεατών άνηκαν στο είδος 'ζευγαράκια' όπως αποδείχτηκε στο διάλειμμα - όπου πρέπει να υπήρχε μόνο μια μοναδική αντροπαρέα των τριών που έκανε το σύνολο των ατόμων περιττό. Όλοι οι υπόλοιποι ήταν σχεδόν χεράκι χεράκι. Το ίδιο συμπέρασμα επιβεβαίωθηκε και στο τέλος από το στεγνό μου βλέμμα πίσω όταν σηκωνόμουν από τη θέση μου. Είδα ένα σύμπλεγμα από νησιά κουρασμένων και ακίνδυνων πιστεύω διεσπαρμένα εις διπλούν στα απαλά κόκκινα καθίσματα του κινηματογράφου. Maybe it was just me though.

Labels:

1 Comments:

Blogger ggl said...

Κώδικας ΙΙ, αν σπάσατε τον Ι, εδώ θα δυσκολευτείτε ακόμα περισσότερο, βλέπετε ο Διαφανίξ είναι ο δρυΐδης της παρέας. Ο κώδικας ΙΙΙ θα λύνεται μόνο από άτομα που μπορούν να γράφουν τις λύσεις των εξισώσεων του Einstein, ενώ ισορροπούν ένα μισόλιτρο ποτήρι μπύρας στη μύτη τους.

Mon May 29, 04:11:00 PM 2006  

Post a Comment

<< Home